Δεν σας ταιριάζει αυτό που παραλάβατε; Κανένα πρόβλημα, μπορείτε να το επιστρέψετε απλώς ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα.
Πριν γίνει οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος βεβαιωθείτε ότι δεν έχουν περάσει
14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία έκδοσης της απόδειξής σας.
Για την πραγματοποίηση της επιστροφής απαραίτητα είναι το προϊόν να είναι σε άριστη κατάσταση με τις ειδικές σημάνσεις (πιστοποίηση – εγγύηση), την απόδειξη της παραγγελίας και το ειδικό έντυπο επιστροφής.
Κάντε την αλλαγή σας στο e-shop εφόσον έχετε κάνει την αρχική σας αγορά από εκεί. Επιστρέψτε το προϊόν πολύ καλά συσκευασμένο προς αποφυγή φθοράς κατά την μεταφορά του, χρησιμοποιώντας την υπηρεσία της ACS courier. Στην περίπτωση που επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε άλλη μεταφορική της επιλογής σας, θα επιβαρυνθείτε εξ ‘ολοκλήρου το κόστος των μεταφορικών το οποίο και θα καταβάλετε στην μεταφορική εταιρεία που θα επιλέξετε την στιγμή της αποστολής του δέματος. Το δέμα σας μέσα θα πρέπει να περιέχει α. το προϊόν το οποίο επιστρέφετε β. το ειδικό έντυπο επιστροφής που υπήρχε στο αρχικό πακέτο που λάβατε, συμπληρωμένο με τις απαιτούμενες πληροφορίες και επιλέγοντας το κουτάκι που γράφει ‘’πίστωση/αλλαγή’’ γ. την απόδειξη σας δ. πιστοποιητικά γνησιότητας του προϊόντος ε. ότι άλλο συνοδεύει το προϊόν,, αξεσουάρ ή προωθητικά προϊόντα.
Eπιστροφή χρημάτων μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.
Σας υπενθυμίζουμε πώς:
Η διαδικασία των επιστροφών λόγω αυξημένου φόρτου διαρκεί 8-14 εργάσιμες ημέρες από την στιγμή που παραλαμβάνουμε την επιστροφή στην εταιρία μας. Αυτό συμβαίνει διότι όλες οι επιστροφές περνούν από την διαδικασία ποιοτικού ελέγχου προτού φτάσουν στα γραφεία το ηλεκτρονικού καταστήματος προς ενημέρωση των πελατών. Συνεπώς όταν φτάσει η επιστροφή σας στα γραφεία του ηλεκτρονικού καταστήματος θα λάβετε και την απαραίτητη ενημέρωση. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία οφείλει να επιστρέψει το δέμα πίσω στον καταναλωτή ή επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος.
Η επιστροφή των χρημάτων σας, εφόσον η αγορά του προϊόντος από την οποία υπαναχωρείτε έγινε με αντικαταβολή, πραγματοποιείται με πίστωση του τραπεζικού σας λογαριασμού τον οποίο θα μας γνωστοποιήσετε κατά την άσκηση του δικαιώματος της υπαναχώρησης. Σε περίπτωση που η πληρωμή έγινε με χρεωστική/πιστωτική κάρτα ή Paypal, τα χρήματά σας θα σας επιστραφούν στο λογαριασμό σας που πραγματοποιήθηκε η χρέωση. Το ποσό των μεταφορικών 6€ θα κρατηθεί από την επιστροφή χρημάτων σας.
Από τη διαδικασία αλλαγής / επιστροφής προϊόντων ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ
Γυαλιά Ηλίου Παραγγελίας: Γυαλιά τα οποία δεν είναι ετοιμοπαράδοτα και παραγγέλνονται στην εκάστοτε αντιπροσωπεία αποκλειστικά για τον πελάτη.
Ως παραγγελίας σε αντιπροσωπεία ορίζονται τα προϊόντα με ένδειξη διαθεσιμότητας άνω των 4 ημέρων παράδοσης.
Γυαλιά Οράσεως: Κατασκευή γυαλιών οράσεως με φακούς σύμφωνα με την ιατρική συνταγή
Φακοί Επαφής
Υγρά φακών
Η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή στο e-shop είναι:
OPTIKON
ΚΑΡΑΙΣΚΟΥ 155
185 35, ΠΕΙΡΑΙΑΣ, ΕΛΛΑΔΑ
ΤΗΛ.: +302104296900
Reviews
There are no reviews yet.